Zadávání údajů

Validace zadávaných údajů

Studie

od 2015: +23,2 %44,9 % chyba se zobrazí při opuštění pole přímo u daného pole

od 2015: -8,7 %27,1 % chyba se po kliknutí na „pokračovat“ zobrazí u daného pole


Studie

od 2015: -14,9 %23,4 % vypíše se konkrétně, co je špatně, ale je to hláška nahoře nebo v okně


Studie

od 2015: +0,5 %4,7 % obecná hláška, že došlo k chybě, nebo se nic nestane

Výběr něčeho, kde je pouze jedna možnost

Studie

od 2015: +6,6 %17,8 % nutí uživatele vybrat ze seznamu, kde je pouze jedna možnost

Registrace

Studie

od 2015: +1,4 %97.2% má registraci nepovinnou

od 2015: +10,8 %91,6 % nabízí možnost rychlého přihlášení, pokud již jsem registrovaný

Snadná možnost opravit zadané údaje na konci nákupu

Studie

od 2015: -35 %30,8 % umožňuje rychlou změnu údajů přímo nebo pod odkazem

Zadání dodací a fakturační adresy

Studie

od 2015: +1 %86,9 % nemusím udělat nic (je bráno jako základ, že jsou stejné)

od 2015: +0,7 %6,5 % musím vyplňovat údaje 2•

od 2015: -1,8 %6,5 % nemám možnost vůbec zadat jinou fakturační a dodací adresu (firma…)