Doprava a platba

Ukazatel celkové ceny v kroku dopravy a platby

Studie

od 2015: -1 %68,2 % při výběru dopravy a platby vidím celkovou cenu objednávky

od 2015: +2,5 %62,6 % při změně se cena přepočítá ihned

Možnost rychlé geolokace u odběrných míst

Studie

od 2015: -3,7 %94,6 % nemá tuto možnost v kontextu dopravy

6 e-shopů ze 111 tuto možnost nabízí vhodně při výběru dopravy, kdy to uživateli dává smysl. Viděli jsme několik e-shopů, které se na geolokaci uživatele ptají ze stejného důvodu, bohužel už ale např. po načtení úvodní stránky, kdy to uživatele spíše vyleká, protože neví, proč by měl svou polohu sdílet.

Krok „doprava a platba“ je před „osobní údaje“

Studie

od 2015: +6,7 %71 % doprava a platba
je před osobními údaji

U metod dopravy je jasně uvedená cena

Studie

od 2015: +1,1 %95,3 % vidím cenu každé metody dopravy a platby

Přehlednost platebních metod a dopravy

od 2015: +9,2 %80,4 % má na první úrovní vyběru do 6 položek (doprava a platba počítána zvlášť)

od 2015: +3,2 %99 % je doprava a platba v jednom společném kroku

od 2015: +0,7 %29 % má datum doručení u každé možnosti dopravy

od 2015: +10,3 %57 % obsahuje loga a ikonky pro rychlejší orientaci

od 2015: -0,2 %14 % má nepřehledný nebo dlouhý seznam

od 2015: +4,1 %29,1 % termín doručení je v detailu produktu

Nabídka metod platby

Nabídka metod dopravy

Jasné a stručné popisky metod dopravy

Studie

od 2015: +3 % 43 % jsou pro přehlednost schované pod ikonkou

od 2015: -5,2 %59,8 % má bližší informace u každé metody dopravy

Dobírka zdarma

od 2015: +3,5 %32,7 % nabízí dobírku zdarma