Uživatelské testování

Doporučení, která jsme dali dohromady na základě uživatelských testů na 111 e-shopech najdete zde.

Na každém e-shopu ze 111 testovaných prošli 4 lidé celým nákupním procesem. Abychom mohli videa hodnotit i zpětně, uživatelé byli požádáni o přemýšlení nahlas – když je něco zarazilo, když se jim něco líbilo apod.

Díky nastroji Lookback.io jsme měli k dispozici nahrávání uživatele a všech jeho interakcí s e-shopem. Ukázku a více informací k testování najdete v popisu Metodika a testování.

Po průběhu uživatelského testu jsme zhodnotili jednotlvé části nákupního procesu.

Je mobilní nakupování ve 111 největších e-shopech dobrým, nebo špatným zážitkem?

Na každém e-shopu jsme provedli několik uživatelských testů na mobilním zařízení. Meziročně sledujeme zásadní nárůst spokojenosti s nakupováním na mobilech.

Přidat do košíku

Telefon

2015

2016

Po přidání

Telefon

2015

2016

První krok

Telefon

2015

2016

Doprava a platba

Telefon

2015

2016

Formulář

Telefon

2015

2016

Velmi špatný zážitek
Dobrý zážitek